Sidor

tisdag 6 december 2011

Adoptivhundar och sanndrömmar

Nu kommer det återigen en massa sims-bilder ^^

Titta så söt lilla Maggie var som toddler n__n

Nu har hon blivit barn och som sagt tror jag att hon kommer blir en otroligt vacker sim.


Och jag har verkligen svårt att bestämma mig för vem som ska föra legacyn vidare, för båda kommer att ge söta avkommor, det är jag säker på, men jag "får" bara välja som jag aktivt styr och ställer med.
Men titta bara på Bart, han gick på privatskola under sin barndom och kom hem som tonåring och hade fått "Snobb" som egenskap.


Innan Bart kom hem adopterade jag en hund ifrån "det lokala härbärget". Jag ville adoptera en herrelös hund, med det var bara små herrelösa hundar som besökte mig, jag ville ju ha en stor hund nu. Det här är Marzipan ^^










Och strax efter att Bart kom hem så smög det upp en inbrottstjuv på gården, förmodligen för att Marzipan vaktade huset... Jag tror nämligen att risken/chansen för inbrott blir större då.
Men Klara hoppade på tjuven och brottade ner honom. Det ser ut som att det är två tjuvar på den undre bilden, men den stående typen i svart-vit randig tröja var tydligen en papparazzi x)




*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~* ♣ ♥ ♠ ♦ *~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*

Jag hade en konstig dröm natten till idag föresten...
I drömmen träffade jag en gammal pojkvän till mig och vi började prata om förr och så böjer han sig fram för att kyssa mig och jag besvarar kyssen, men när jag öppnar ögonen så var det inte han längre utan det var Fredde (alltså FreddeGredde han vars skiva Emil köpte till mig) och tydligen hade det varit han hela tiden,  men jag insåg det inte förens efter kyssen, och sen tror jag att jag vaknade.
Ja om ändå man kunde drömma sanndrömmar ;) haha

Får se om jag drömmer nått korkat inatt också ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar