Sidor

torsdag 19 april 2012

Swen♥

English text is under the Swedish written in this color ^^

Idag och 24 timmar framåt har jag en annan huvudbanner för att "hedra" Swens liv och visa min kärlek och sorg öven hans bortgång.
Visst han var "bara" en hund, men han var så mycket mer i mina ögon, han är värd att få 24 timmars beundran.
Today and 24 hours on my head banner is going to be different, I want to honor Swen's life and show my love and the sorrow over his passing. Sure he was "only" a dog, but to me he was so much more, and he deserves 24 hours attention. 


Jag har inte kunnat uppdatera bloggen då jag i mitt förra inlägg berättade om flytten vi skulle göra och pågrund av den så har vi inte haft någon internetuppkoppling då folket på telia inte är de snabbaste på att få saker gjorda... 8-10 arbets dagar skulle det ta att få internet hit, räknat från och med den 2/4... den 16 hoppade det igång, men jag har inte velat skriva innan idag då som sagt Swen avlivades idag och det har varit planerat ett tag nu så jag ville ge honom det här inlägget, ungefär som i vintras när det gick ett tag innan uppdateringarna och jag valde att skriva den 30/12 för att ge det inlägget till min bror som gick bort 2010. (klicka på texten för att läsa det inlägget)
I haven't been able to update the blog since the move, we didn't have internet connection for 2 weeks and when the connection was back up I decided to wait a bit to make this day thje day I updated to give Swen this post to him, like I did back in december to my brother Peter who passed away 30/12/2010. (Click on the text to read that post)


Jag tänkte lägga in bilder på Swen som jag tog idag innan han åkte till vetrinären och fick somna in, och även några andra bilder som jag hade på mobilen på honom :)
This is some pictures I took of him before he went to the vet and was put to sleep... and also two other ones I forgot to show you :)


Den här bilden är tagen när jag höll på att packa inför flytten, gissa vem som inte ville bli kvarglömd :)

This picture is taken when I was packing up my stuff to the move, guess who didn't want to be left behind :)

Senare den kvällen drack jag som vanligt en kopp te, och som vanligt drack Swen det jag sparade till honom, han var galen i te. Vi brukade säga att han var en liten britt :)


Later that evening I had a cup of tea, like I always do, and as usual Swen drank the tea I saved for him. He was crazy about tea, we used to call him a little englishman.


Den här bilden är tagen tidigare idag och jag gick igenom Swens alla kläder, kläderna ligger i den gröna lådan, under Swen. :)

This picture is taken earlier this day, when I was going through Swens clothes... the clothes is under Swen in the green box.


Efter ett tag började han att bädda med sina små tröjor och såhär blev resultatet, ett mycket värmande arrangemang.


After a while he started to get tired and wanted to take a nap and buried his way under some clothes.

som bannern säger "Always on my mind ~ Forever in my heart" älsklings Swen :')

and as the banner says "Always on my mind ~ Forever in my heart" my precious Swen! :')













Oh and this last picture I did of him with oil pastels when he was looking cute.
He had this furry blanket he loved to sleep in and make a nest of and cozy up in it and thats what he did when I painted him.







Som ni kanske har listat ut så älskade jag den hunden mer än allt, han var en vän, min bebis, mitt ljus i mörkret, mitt yang, min andra halva... Jag kommer att sakna dig Swen, men vi ses igen och Peter tar hand om dig nu i nangiala :')


As you may have figured out, I loved that dog more than anything, he was my friend, my baby, my light in the dark, my yang, my other half... I will miss you Swen, but we will meet again, and Peter takes care of you now, in nangiala :')

Farewell My Friend
 It was beautiful as long as it lasted
 The journey of my life.
 I have no regrets whatsoever
 save the pain I’ll leave behind.
 Those dear hearts who love and care…
 And the strings pulling at the heart and soul…
 The strong arms that held me up
 When my own strength let me down.
 At every turning of my life I came across good friends,
 Friends who stood by me,
 Even when the time raced me by.
 Farewell, farewell my friends
 I smile and bid you goodbye.
 No, shed no tears for I need them not
 All I need is your smile.
 If you feel sad do think of me
 for that’s what I’ll like when you live in the hearts
 of those you love, remember then
 you never die.
 ~ Rabindranath Tagore

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar