Sidor

lördag 20 april 2013

Kärlek och Tårta





Jag visade för ett par inlägg sedan, min otroligt snygga sim Fing...
som är inspirerad av min OC (original character) Fing Nah (Nothing ;P) (längst ner finns en bild på orginal versionerna av Fing och Emira... eller nästan, Fing var mörkblond och hade en annan frisyr *här*  finns en bild på orginal-orginal Fing :))



Och jag gjorde även Emira (också OC) och dom träffade varandra i Sunset Valley, av en slump faktiskt, jag hade inte tänkt att dom skulle vara tillsammans, men Emira skickade ett kärleksbrev till Fing en dag och då var jag tvungen att låta dom få varandra :) 


Ytterligare ett par dagar senare var det bröllop och nu är min andra generation på väg att växa upp till tonåring och ska snart bli den som ska hitta vänskap och kärlek... :)

Här är en bild jag fixade till lite, det är från Fing och Emiras bröllop :)







Här är orginal Fing och Emira som simmarna är skapade efter :) 
(¯`v´¯)
`·.¸.·´
¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯` Bye!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar