Sidor

söndag 21 april 2013

Skor och mjukglass


Så... jag åkte iväg till en av mina bästa kompisar idag... eller ja hon kom och hämtade mig :)


Först åkte vi iväg och kollade på tapeter då hon och hennes karl håller på att fixa hemma hos sig, och vi hittade en massa fina tapeter, tyvärr tog jag inte kort på någon av dom, men en av dom var typ en bård, och det var en tandemcykel som aldrig tog slut :P
Den var hilarious :D


Den sista affären vi var på var skokanonen och kollade på massa skor, jag köpte inga, men Hanna hittade ett par super fina pumps som fick följa med henne hem.


Efter den "utflykten" åkte vi och tog en mjukglass innan vi begav oss hem till henne och jag hann väll knappt ta av mig mina skor innan Hanna hade letat reda på en kasse full med skor som hon gav till mig.
Ja den tjejen kan tyckas som att hon inte är riktigt klok, som ger bort en kasse skor, dom flesta använda ett par gånger bara. Men jag blev iallafall superglad och nu har jag skor för hela året ;)


Men det var inte "över" med bara skor, nej hon hittade linnen och lite annat smått och gott ute i garaget som åkte med mig hem :P






Jag hade en superrolig dag med Hanna iallafall ♥
Nu blir det nog att maratonkolla på Lost igen

Oh I'm writing in English again ;)

So... I went away to one of my best friends today... well she came and picked me up :)

First we went to a store and looked at wallpaper, she and her "man" is renovation a room at their place, so we looked at many nice wall papers, sadly I didn't take any photos of any of the wallpapers, but we saw a real funny one, it was like a tandembike that never ended :P It was hilarious.

The last store we went to was a shoe store, we looked at many shoes, I didn't buy any, but one pair of black pumps went home with Hanna.


After that little trip we bought some soft ice cream before we drove back to her place, and before I had taken of my shoes she had a full bag of shoes that she gave to me, she didn't want to throw them out, so free shoes for me :P
Most of the shoes was almost never used, and now I have shoes for every day of the year :D

But... it wasn't over yet, no she found some clothes she didn't want and some other thing too that went home with me



I had a very fun day with Hanna, and now I am going to watch some Lost :D



(¯`v´¯)
`·.¸.·´
¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯` Bye



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar