Sidor

fredag 19 april 2013

Swen ♥ Always on my mind, forever in my heart

Idag har det gått ett år sedan vi tog bort Swen.

Jag känner mig otroligt tom idag, att ta bort Swen var ett av det svåraste besluten jag var tvungen att ta...
och visst kan jag känna att Swen fortfarande skulle få leva nu, och ligga i mitt knä när jag sitter vid datorn, att han fortfarande skulle få sova i min säng, att jag fortfarande skulle gå ut med han i skogen och på promenader... Men nu finns han inte hos mig längre, och det gör mig så ledsen att tänka på det.

Men han trivdes nog inte att bara vara på mitt rum, medans Bodil och Venus sprang omkring i hela huset,
det är säkert "fel" av mig att tänka så, att Bodil och Venus tog för stor plats, bara för att dom var större och starkare än Swen så skulle dom få sin vilja fram.
Okej dom har väl ingen egen vilja, på det viset, men jag tycker att det är för jävligt att Swen var tvungen att tas bort, han var min hund och jag fick inte ha kvar honom.


Jag hade tänkt att det är dags nu att skaffa en ny hund, en dvärg pinscher såklart, men då jag inte har något riktigt jobb och bor hemma får jag inte det, och det är väldigt surt, för jag kan inte hitta något jobb, utan jobb blir jag kvar här, och blir jag kvar här... ingen hund :(



Jag får ta och rycka upp mig nu... och tänka på alla år jag fick med honom.

Jag älskar dig Swen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar