Sidor

fredag 9 mars 2012

Paint och berättelser

Jag har nämt att jag gillar mina versioner av Eowyn och Faramir.. Men jag börjar tveka om det verkligen är Eowyn och Faramir.... de två är nog ett helt annat par, för i mitt huvud så har dem ju bakgrundshistorier och allt möjligt, som jag förmodligen borde skriva ner och göra till en komplett berättelse....

Här är iallafall ännu en bild på de två :)



English...

I've told you before that I really like my versions of Eowyn and Faramir (from LOTR) but, I'm beginning to question if they really are Eowyn and Faramir... I think they're not, they are another couple, because in my head I have made up a story about those two, and I should write it down sometime, but for now... enjoy another picture of the sweet couple... ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar