Sidor

söndag 18 mars 2012

Supertidigt inlägg och memes

En ny dag och nya bilder ^^

Jag borde ha gått och lagt mig för länge sen, men istället har jag haft massa annat för mig.
Bland annat så kollade jag på en massa Bullshit... Alltså programmet med Penn och Teller :P
Och sen blev det så att jag kollade på Penn & Teller: Fool us
Låt mig bara säga så här för att förenkla det hela: Det har varit mycket Penn och Teller hemma hos mig de senaste timmarna ^^

Men det är inte allt, medans korttick och annan "magi" utfördes i bakgrunden så satt jag även och ritade i paint, och jag tog några pauser också som jag valde att spendera på ragestache (En meme-sida)

Och jag tänkte visa några av de bästa, mest korkat roliga meme-arna(meme-sen?) som jag på riktigt LOL:ade av.... Och det har inget att göra med att jag är övertrött... vilket påminner mig om: det här!

<Me earlier.    Me now>:

Åter till meme-sen:

Jag behöver inte ens förklara dem. H.I.L.A.R.I.O.U.S






English...

I should have gone to bed a long ago, but instead I have had lots of endless fun...
Among other things, I looked at a bunch of Bullshit ... The tv-show with Penn and Teller: Bullshit that is :P
And then I "had" to watch Penn & Teller: Fool us
Let me just say this to simplify the whole thing: It's been a lot of Penn and Teller at my house the last few hours ^ ^


But as I watch both shows I also Painted some in Paint... aswell as watched some ragestache and I am very tired... beond tired and this is so true! < watch the link, super fun gifs... well the ones above really..

Oh and I hope you enjoy the memes I added above aswell, I LOL'd when I saw/read them. for reals!

(¯`v´¯)             
   `·.¸.·´                
   ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)         
  (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯` Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar