Sidor

torsdag 8 mars 2012

Skrubbsår och småjävlar

Igår kväll när jag skulle gå ut med Bodil så hände det något förskräckligt... jag halkade (enligt Emil tippade jag över mina egna fötter) nerför ett berg... inte ett högt berg, mer som en liten kulle ^^
Men iallafall jag skrapade upp mitt lillfinger och ringfinger på höger hand och det gör väldigt ont idag. :(
För självklart så var det alldeles vid knogarna, så om jag sträcker ut fingarna raklånga så svider det till, men jag ska vara tapper och inte klaga, trots min svåra skada ;)

Haha okej, jag ger mig. Det gör inte så ont, bara när jag sträcker ut fingrarna (som sagt) men det gör jag inte allt för ofta, mina fingrar är alltid lite lätt böjda, vilket jag tror att de allra flesta människors fingrar är?






Här är iallafall en bild på eländet :)



Vad mer... Jo en bild explosion....

Jag skulle försöka ta kort på Bodil och Venus tillsammans, en lättare uppgift vore att ta kort på Big foot och jultomten som dansar tryckare under månskenet en juli natt :P

De hundarna är jämt tillsammans, men skulle en kamera komma upp, då är det omöljligt för dem att vara stilla, inte ens godis som muta hjälper.

Det fick bli två separata bilder på odjuren, båda suddiga :)
< Bodil..............Venus>

Och tydligen är det där en komfortabel sitt/liggställning.









Och när jag åkte hemifrån Jenrik så följde ju Swen med hem (självklart, han bor ju hos mig) och då var det SÅ otroligt synd om honom, som inte fick ligga någon annanstans än på min väska och påse (med nytvättade kläder i), för en som bryr sig hade ju lagt in en madrass och en filt till hundstackaren, men icke då.... Nu var det visserligen så att BREVID min väska låg det just en madrass och en filt, speciellt ditlagda för Swens skull, men i Swens hjärna så kom han nog fram till att om han är på/i min väska så glömmder jag honom inte.
och det hade han ju fullkomligt rätt i, han kom med hem och blev inte bortglömd.

Och nu är vi inne på slutspurten med bilder, bara två till...

Idag satt Swen i mitt knä och jag matade honom med leversnittar, jag skulle vilja påstå att storleken på snittarna var som riskorn, då det bara var smulor ifrån min ficka... resterna ifrån godiset jag tidigare "tränade" Venus och Bodil med, men enligt de två töserna så var det ju stora köttstycken som dem inte ens fick lukta på, och då var det så synd om de två.... Venus orkade inte med att hålla huvudet uppe ens, tur att "mormor" aka mamma päron satt med fötterna på bordet, benen var nämligen ett välbehövligt stöd i den svåra krisen. :D

Och den sista bilden är på "Den röde" ifrån cow & Chicken, jag skulle så gärna vilja tatuera in honom på min underarm, förmodligen nummer 2 eller 3 blir mitt val... i framtiden så kommer det nog att ske. Hoppas jag :)

English translation will come later. For now, enjoy the picture of "The red guy" from Cow & Chicken and the other pictures ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar