Sidor

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag bonus

Jag glömde totalt bort att det var alla hjärtans dag idag x) 

Och då har min youtube "video-inkorg" varit fullproppad med kärleksvideor, alla hjärtans dag make-up tutorials osv i över en veckas tid... Och jag som "alltid" burkar säga Alla hjärtans dag är bara påhitt... som älvor, troll och eskimåer.
Det är egentligen Homer Simpson som säger *Lisa, Vampires are make-believe, like elves, gremlins, and eskimos* men jag ändrade det för kanske 4 år sen och håller mig till min version.


aja GRATTIS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG alla i förhållande, alla utan förhållanden, unga som gamla :)




Nu kom jag just ihåg en alla hjärtans dag för många herrans år sedan när jag gick på mellanstadiet, jag var kär i en kille i klassen, Robert, och han var visst förtjust i mig också för vi skickade en väldans massa kort till varandra, och jag har kvar ett av de korten jag fick, det är ett jättestort rött hjärta och öppnar man det så är det mindre hjärtan i och så står det "Puss och kram" och massa små söta ord på kortet, och under en liten flik (formad som ett hjärta) står det "Vill du bli ihop med mig"... aww, ungdomens härliga dagar. Vi var nog ihop 2-3 månader, minst. haha.


Jag tänkte slänga in en bild ifrån paint, men den har inte blivit klar än, imorrn kanske den kommer upp :)

*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*ENGLISH*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*

I completely forgot it was Valentine's day today x)

Even if my youtube subscription-box was full of love videos, Valentine's Day make-up tutorials, etc. for over a week ...


And I "always" say Valentine's Day is just make-believe...  like elves, gremlins, and Eskimos

It is really Homer Simpson says * Lisa, Vampires are make-believe, like elves, gremlins, and Eskimos * but I changed it for maybe 4 years ago and I am sticking to my version.


well, well... HAPPY VALENTINE'S DAY to everybody, in relationships, out of relationships... young and old :)




Now I just remember one Valentine's Day many years ago when I was in middle school, I was in love with a guy in the class, Robert, and he was certainly fond of me too because we sent a lot of cards to each other, and I still have one of the cards I got, it's a giant red heart and when you open it it's filled with smaller hearts and some "Love and kisses," and lots of little cute words on the card, and behind a small "tab" (shaped like a heart), it says "do you want to be my girlfriend" ... aww, youth's glorious days. I guess we were together for up to 2-3 months at least. Haha.




I was going to show a image from paint, but it's not done yet... maybe tomorrow I'll have it up :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar