Sidor

fredag 10 februari 2012

No english och bildexplotion

Jag sa ju att jag skulle vara hemma ett tag fram över, men jag tog fel...
Jag ska iväg om en halvtimme och kommer inte tillbaka förens på Måndag.


Här är när jag var barnvakt åt Lucas
och han var lite krasslig, då ville han kolla på film och hålla handen ^^
Men som plåster på såret så bjuder jag på lite bilder som jag hade i min telefon :)
Och en bonus-bild som jag gjorde nu på morgonen, så förvänta er inte någon "Mona Lisa" ;)



Swen vaktar "morfars" bil, det var nämligen en hund i bilen brevid som verkade väldigt misstänksam. 

Jag försökte ta kort på Emma... det gick sådär.

Lilla gubben... bokstvligen alltså. Lucas kollar på Bilar 2

Härt har vi bilden jag nämde högre upp. För er som läste något tidigare inlägg ifrån måg så är tjejen på bilden min version av Eowyn. Och killen är min version av Faramir... I våran "film" gör Eowyn allt för att bli gift, och upptäcker att Faramir är singel.
Av någon anledning så har jag ritat, skissat, målat (you name it) de två hur mycket som helst, de är mina favoriter för tillfället, de skulle, vara ett utmärket Disney-par ^^ enligt mig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar