Sidor

onsdag 15 februari 2012

Paintbilder och olika versioner

Jag är inte helt klar med bilden, men jag är tillräckligt färdig för att ge er en liten sneek-peek.. eller snarare en full titt på bilden, fast en förenklad version av den... jag kommer att måla dit blommor och blad och det tar så lång tid att när jag är klar med bilden så har vi redan fått en ny årstid nästan ;)

Det är rätt så lustigt hur jag har ritat/skissat/målat/ på de här två karaktärerna, det är nästan som en serie, den första bilden är nästan hur de träffades och Eowyn var väldigt på och försökte med allt för att fånga Faramir, men sen har Faramir smält mer och mer för henne och nu står de där i en liten glänta i en skog och håller om varandra ^^

Har ni listat ut att jag inte är som alla andra än? jag ger mina bilder bakgrund-historier, men endast i mitt huvud, haha :P

Men här är den iallafall, med enklare bakgrund :)

Nu får ni även en liten inblick hur jag gör när jag ritar i paint. :)

Nu åter till bilden. Ví hörs senare :)

*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*ENGLISH*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*

I am not done with the picture yet, but I am going to show it as it is now, a simpler version of the finnished result.
I will add flowers and leafs and other stuff and that's going to take soo long, so here is the picture with a simple background.

It's quite funny how I have drawn this couple over the past months, it's almost like a comic... the first pictures was kind of when the met for the first time and Eowyn tried everything she could think of to get Faramirs attention, and the following pictures shows a Faramir more in love with her, and now they are in the woods holding each other tightly ^^

I'm not like most girls... I make up stories in my head to fit the pictures I draw. x)

I'm gonna start with the leafs now, so bye for now :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar