Sidor

tisdag 14 februari 2012

Systrar och plattänger

För länge sen nämde jag att jag jobbar väldigt intensivt i intervaller, det kan vara full rulle i en vecka och sedan lungt nästa för att sedan bli full fart igen... och nu är jag inne i en sån period... jag är hemma nu, men ska iväg på torsdag igen, så jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt de två dagarna jag har ledigt. :)


Jag tänkte först berätta att det jag sa i julas om att jag hade fått ett återfall av fiskallergin, så var inte fallet... förmodligen så är jag känslig emot Loreal true match, för jag använde den i julas och sen hade jag inget speciellt för mig som jag ville sminka upp mig inför iallafall så jag använde den inte förens häromveckan och fick samma torra hud och klåda som jag fick i julas (och i samband med fisk när jag fortfarande var allergisk) så jag la ihop ett och ett och nu tänker jag ge bort den så att jag inte frestas att använda den igen. :)


Från den ena till det andra, jag fick lite smått och gott av Madde för att jag var barnvakt nu i helgen åt Lucas, jag tänkte visa vad det var :)

Det är ett halsband som det står "Hope" på, en mini-plattång och ett läppcerat ifrån oriflame, och hon sa att det skulle bli mera senare. :)

Så TACK kära syster n___n


Vi hörs senare <3

*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~* ENGLISH *~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*-,._.,-*~'`^`'~*

A long time ago I mentioned that I work very hard in intervals, it can be full speed for a week and then calm just to become full speed again ... and now I'm going through a period like that ... I'm home now, but will be away on Thursday again, so I will try to update as much as possible the two days I have time off. :)



I was going to first tell you that what I said last Christmas that I had had a relapse of fish allergy, that was not the case... (probably), I am sensitive to Loreal true match, because I used it last Christmas and since I had nothing special to do... that I needed to wear make up to anyway so I didn't use it not until the other week and got the same dry skin and itching, which I received this Christmas (just like I did when I still was allergic to fish) so I put two and two together and now i'm going to give it away so that I will not be tempted to use it again. :)



From one to the other, I got some goodies from Madde because I was babysitting Lucas this weekend , I wanted to show what it was :) (Look at picture above)

It's a necklace with "Hope" written on a plate, and a mini-flatiron and a lipbalm from oriflame :)

SO thanks dear sister :)

I talk to you later, K? bye :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar