Sidor

onsdag 27 mars 2013

Bakgrundsbyten och bilder...typ


Jag har lekt lite med designen till bloggen idag...
Jag har nu bestämt mig för den här bakgrunden, men bannern är helt fel, men jag är alldeles för trött för att fixa det nu, så det får vänta tills imorgon, då ska jag fixa en banner som passar bakgrunden bättre :)



Vad har jag haft för mig nu den senaste tiden då?

Jo jag var barnvakt i en vecka, Lulu åkte hem igår, så jag har inte haft så mycket tid för mig själv, utan har fokuserat mig på att hålla honom glad och nöjd... Lättare sagt än gjort ska jag säga er.
Han är inne i en period där allt ska vara som han vill att det ska vara, och om man ber honom att vänta lite så kan det lätt hända att man får en utskällning :P

Men nu är jag "ledig" igen och har pysslat lite med photoshop idag, gjorde bakgrunden och håller även på med en teckning till Alva.

När jag var hemma hos syster förra månaden, så berättade jag en saga för Alva om henne, Pippi och Tingeling, de hittade en skattkarta och med hjälp av en trollspik och lite älvguldstoft (tss vad, jag lånade lite ifrån andra sagor ;P) kunde alla hjälpa till att hitta skatten.
Hon verkade gilla den mycket, så jag tänkte att jag skulle knåpa ihop en bild till henne under lediga stunder :)

Nä nu ska jag läsa lite och försöka sova lite :)


vi hörs

(¯`v´¯)
`·.¸.·´
¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯` Bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar