Sidor

söndag 17 mars 2013

Vildhästar och Zombies

Jag har spelat sims som en galning de senaste dagarna... men trots det har jag även hunnit med att rita några request jag fått från några på Deviantart och bakat bröd och annat smått och gott....

men åter till sims, när man spelar det en längre tid så kommer det att hända väldigt märliga saker i spelet.
Jag fick The sims 3 Supernatural av Emil i födelsedagspresent och med det spelet kom det några zombieinvationer titt som tätt i Sunset Valley, och efter att ha installerat Årstider så blev invationerna väldigt intressanta :P



Här har vi en Zombie som är rädd för lite vatten... eller så gillade han sitt paraply väldigt mycket och ville inte släppa taget om den :D












En annan rolig glitch hände mig alldeles nyss, min sim jobbar som spökjägare och var över till ett hushåll i staden och rensade det ifrån poltergeists.
När jag dammsuger (bäst beskrivet) upp ett av spökerna så spawnades en vildhäst på tomten jag var på...

Eller nästan iallafall...




Jag visste inte att hästar kunde klättra i träd... vildhästar kanske kan det. :)


Nåväl det får bli ett kort inlägg nu, men vi hörs snart igen ^^

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯` Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar