Sidor

fredag 21 oktober 2011

Hundar i överflöd :D

Idag ska Bodil få träffa Jimrinas hund Setesh igen.
Förra gången de träffades var Setesh alldeles för glad att se Venus igen och han brydde sig inte så mycket om Bodil, men om nu Bodil åker dit utan sin mamma så kanske hon får leka lite också.
 Inte för att Swen inte tycker om att leka jo tjena, Men han kan tycka att Bodil är lite väl på, så då backar han undan. :)




Det är faktiskt, tro det eller ej, fint väder här nu, blå himmel och enstaka moln med massa sol :)
Och jag som tänkte skriva igår hur dåligt vädret var att jag kände mig som Nicol Kidmans karaktär i "the others"
Jag får väl spoilera att hon är ett spöke och som jag förstår det så är det dimmigt och ruskigt väder på den andra sidan, och det har ju varit pissväder här i flera dagar nu. Haha jag är för galen :D




Jag kanske editerar texten senare med uppdateringar från dagen som varit, vi får se, annars kanske jag sparar dagens händelser så jag har nått att skriva om imorrn :P



Här har jag en rättså gammal bild på Swen och Tellus en vinterdag.
Kan ni tänka er att Swen faktiskt tyckte att han var större än Tellus :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar