Sidor

onsdag 5 oktober 2011

Ugglor i handen

Saker jag älskar för tillfället... och lite längre kanske :)

* Min jättesöta Uggle-ring som jag fick av min syster Jenny!

*Mina orangea naglar.
*Och självklart Swen! fast han älskar jag då, nu och för alltid :)


Och är han inte söt när han sitter på mitt skrivbord?


Historien bakom kortet kan ju tyckas vara att jag lyfte upp honom och sa åt han att sitta där, men tyvärr (?) så var inte fallet.
Ni ser, han kom springandes och hoppade upp och ned på mina ben, så jag skjuter bak stolen och frågar honom vad han vill (Som jag brukar göra... prata med djuren alltså, och jag är fullkommligt frisk i huvudet. Jag är inte galen) och då hoppar han upp i mitt knä, går upp på skrivbordet och sätter sig och stirrar på mig.
  Jag frågade om jag fick ta ett kort och han lägger sig ner och fnyser. Så jag ber honom sätta sig upp, han lyssnar inte, jag säger kommandot "Sitt" han sätter sig upp och stirrar på mig igen, och jag tar kortet.

Aldrig en tråkig dag med Swen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar