Sidor

tisdag 18 oktober 2011

Lillasystrar och regn

Vart tog det härliga höstvädret vägen?

Nu är det ju bara tråkigt höstväder ute, med regn och mulet "/
Man blir inte det minsta inspirerad när man kollar ut genom fönstrerna...
Inspirerad till vaddå kanske ni undrar? Inte vet jag, inspirerad att fota, eller måla.. Jag vill inte ens starta The Sims 3, och det var någon vecka sen jag sist spelade det.

Och jag borde städa mitt rum men inte ens det finner jag särskilt intressant.
Inte för att jag brukar tycka att det är sådär jättespännande att städa, men jag gillar att ha ordning runt mig, och mitt rum är väldigt stökigt.

Det är dagar som den här man borde göra det mindre roliga sakerna, eller försöka göra något roligt, men jag har ingen lust till det alls. Jag har ingen lust att göra något som helst, och så undrar man när man går och lägger sig "Vad fan gjorde jag idag?" tråkigt men sant.

Jag får väll ta och hitta på något, men jag vet absolut inte alls vad.
Blir förmodligen att jag plockar undan i köket eller något sånt, jag måste iallafall snart gå dit och börja med maten, så varför inte.



Jag håller på med en bild i paint, den är inte klar, men en liten smygtitt bjuder jag på :)




Det ska föreställa Swen och hur han ser på tillvaron nu med en lillasyster i familjen.
Dock är han inte alls ledsen över en lillasyster, men hur vi ser på honom är han det...
Det där lät jättekonstigt, men som jag nämt tidigare är Swen en som tycker om sig själv på både första, andra och tredje plats, ingen är bättre än honom och han kan allt, vet allt och gör allt. :P
Så "vår" Swen tycker att det är extremt jobbigt att ha en lillasyster som får uppmärksamhet när han borde få det :P






Vi hörs senare och håller tummarna att jag kommer på något att göra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar