Sidor

måndag 12 december 2011

bakgrunder och smådetaljer

Jag är så glömsk ibland...

Jag åkte iväg till syster i onsdags utan att meddela mina läsare om det x)

Och när jag kom hem, igår så orkade jag inte skriva något... och nu höll jag på att inte posta idag heller...
Men jag gör det iallafall, för jag har något att visa er ^^


Ni kommer ihåg bilden jag gjorde på våra hundar i paint för ett tag sen? Jag skrev då att jag borde göra en bakgrund, men att jag aldrig tar mig tid till att göra bakgrunder till något... men idag ändrade jag mig och satte mig ner och gjorde en bakgrund ^^ Jag är så stolt över mig själv, haha.

Får man inte lite Disney-känsla när man kollar på bilden?
ni anar inte hur dryg det var att rita vart enda löv, men jag kände att det behövdes för att ge det där lilla extra.
Den är nog inte helt klar, ska lägga till lite fler smådetaljer, men det var så här långt jag orkade göra idag ^^

Vi hörs imorrn om jag inte mystiskt skulle åka iväg någonstans, men det gör jag nog inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar