Sidor

måndag 5 december 2011

Bonusinlägg!

EDIT!

It seems I get many non-swedish on this post (Thanks to posting this on kandee's blog) so I guess I should try to translate the text n___n
But I thinks the "pun" is really best in Swedish. So all the other text is just me ramling about lacking of sleep and how I found the video ^^

Haha, det märks att jag har haft otroligt lite sömn i helgen (om man jämför mina tidigare sovvanor)


Jag kollade just på en ny video av kandee på youtube och hon visade hur man ritade på en mustasch på en mugg, det låter otroligt fånigt, men det var en rolig idé och billigt allternativ till julklappar :)


Men iallafall, om ni tyckte den idén var fånig... då tycker ni nog att min är ännu lamare x)




Här är en stencil som fröken Kandee gjorde, så att man kunde skriva ut den till sin mugg.
En söt liten mustasch...
Men jag såg något annat än en mustasch...
vad kanske ni undrar, jo valpar :D


The Mustache stencil can be seen as both a mustache (ofc) but also a (here's the funny part) Puppies... or a whale-couple kissing...
Whale = Val. Couple = Par. Val+par = Puppies.

To make more sense I added two small details at the end of the mustache, so you can really see the  puppies/whale-couple kiss ^^
För att förtydliga mig så tog jag friheten att fylla i två saker som saknades för att det skulle riktigt synas.
ett pussande val-par... fattar ni? Val...par inte valpar, men ändå valpar n__n
oh gosh jag måste verkligen ta igen lite sömn snart n__n

Det var allt för nu  vi hörs imorgon.

EDIT: Jag gjorde om den i paint lite hastigt ^^
Mina valar blev knubbigare men lite söta iaf? :D

I did it very hasty in Paint, my whales are a bit chubbier, but still cute? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar