Sidor

torsdag 1 december 2011

Mumier och Larver


Jag har försökt att ta lite fler bilder, och den här gången är det en hel drös på Klara när hon åkte iväg på äventyr i Egypten, direkt efter att hon fått barn n__n 
Familjen fick en ny medlem igår, en liten flicka som jag valde att döpa till Maggie (återigen har inget att göra med min besatthet av Simpsons ;P)
Bilder kommer längre ner på henne ^^


Klara testade på att ormtjusa, hon var nog lite skeptisk till att det verkligen fanns en orm i korgen :)
Men tillslut fick hon ordning på noterna och lyckades tillochmed att ge ormen en kyss (Det där kan tolkas väldigt fel om man inte såg bilden, eller är det bara jag som assosierar konstigt?)
Jag/Klara skulle utforska en pyramid, (jag tror att det var i en pyramid det hände, jag minns inte) och letade igenom alla skrymslen och vrår och när jag/Klara kollar i en av skattkistorna så kommer en mumie ut ur sin sarkofag och hoppar på Klara, som tur var klarade hon sig utan "Mumiens förbannelse" och svimmade bara...Men då hon är en 4 stjärning "kändis" så kommer det upp ett meddelande "någon har sett Klara avsvimmad... bla bla bla" och så fick hon moodleten som man kan få när man är känd och gjort något fel (som vanligt kan jag inte komma på vad den heter)

Och olyckorna slutade inte där heller, nästan i varje "hål" hon utforskade (Återigen väldigt snuskigt) täcktes hon av småkryp och larver. Hade det varit jag IRL hade jag förmodligen svimmat, jag avskyr kryp... inte till så stor grad att jag inte kan vara ute, men skulle en spindel gå på mig tillexempelt skulle jag inte kunna sluta "borsta" bort den, trots att den för längesedan är borta.


När hon kom hem återupplivade hon en mumie, men det valde jag att göra bara för att ta kål på den och kunna ta en bild till fotograf-färdigheten, där man skulle ta ett kort på en mumie som var ett spöke ^^

Och när min mumie dog kom Liemannen hem dit och började att läsa en bok, av någon anledning gillade inte Klara det, och ville inte lyssna :P

Och sen har vi den nyaste medlemmen i Spökh-familjen (Spökh då Klara gifte sig med Perry Spökh och de tog hans efternamn)
Lilla Maggie, slår vad om att hon kommer att bli en otroligt vacker sim när hon växer upp.

Förhoppningsvis följer hon inte i Perrys fotsteg och är topless hela tiden, men hon har en tendens att vara utan tröja x)





Jag fick ihop en hel del bilder nu, det är väll som en kompensation för att jag inte skrev igår, men jag fick för mig att jag gjort det redan, men det var nog för att jag skrev två inlägg i gårgår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar