Sidor

tisdag 20 december 2011

...



EDIT: Competition is over, I got third place... thank you if you voted for me ^^
and thanks for visiting my blog, check it out some more ;)

Tryck på bilden, högerklicka "öppna bild(tryk.bmp)" för att se "orginal"-storlek.

Den är så stor för att jag läste i komentarerna på hans hemsida att han ville ha en stor bild. 


Anledningen till att jag lägger upp bilden här är för att Fredde ska kunna se den och ta med den till sin tävling n__n
Så typiskt att han ska tävling när jag inte har tid att vara med, men jag tog mig tid och satt nu på eftermiddan en halvtimme och skissade upp den här i paint (Världens bästa program i världen?... HAHA jag läste just vad jag skrev, märks det att jag är trött, jag tänker inte ens ändra det ^^)

Emil undrade om jag hade gått och blivit galen eftersom jag satt och skrev "FreddeGredde" igen och igen.

Jag tog Freddes signatur (antar jag att man kan kalla den) som mall, då jag inte kan rita varken G-klav eller F-klav och jag var tvungen att googla vad "F:et" kunde heta, lol.


Iallafall, jag har inte tid nu, ska återgå till arbetet sen sova.
Men imorrn på eftermiddan blir jag äntligen ledig... kommer sova gott imorrn kväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar