Sidor

tisdag 13 december 2011

Önskelistor och roligaprylar

En sak jag skulle vilja ha är en massa pengar så att jag kunde köpa de mest häftiga julklapparna i år...
Jag var nämligen inne på roligaprylar och kollade runt och där fanns det massa gott jag ville köpa och ge bort.

Här är några saker jag skulle vilja köpa till mina syskon.


En slags önskelista på saker att ge bort istället för att få :)

notera det är bara några få saker jag hittade till syskonen, då finns det även saker till mormor och päronen, Carina, Fredrik, alla mina syskonbarn... det finns allt där, men de här sakerna var de jag fastnade för mest.


Till Jimmy skulle jag köpa lite Star wars grejer, En liten Godisask formad som Darth, ett usb-minne... jag skulle välja Yoda till bror, och även en lustig tvål.







Madde älskar batman, så en väska med batman-tryck på kanske vore något, även ett paket tuggummi, enbart pågrund av förpackningen (det står "Nope, not married yet. just lucky I guess"), och då storsyster gillar (som mig) The Walking dead, tycker jag att den här boken vore perfekt.





twizzlers med smak av körsbär vill jag att Jenny ska få, även ett nytt skal till hennes Iphone vore grymt (grymt som i coolt inte elakt;P) att ge bort. Men den sak jag mest av allt skulle vilja ge till henne är den här broschen ifrån sagan om ringen :)





Vad skulle jag köpa till min kära tvillingbror?
Till att börja med skulle han nog tycka det var kul med både mana och health "potions" energidrycker, då han har spelat Diablo (Som jag tror att flaskorna kommer ifrån, kan vara helt ute och cykla också;P)
Ett par tofflor behöver han också, och de här kan man värma i micron så att de är varma och härliga :)
Sen en t-shirt då han brukar gilla t-shirtar med roliga tryck, och den här tyckte jag iallafall var rolig. (Det står "I'd hit that" och så är det en Mario låda xP)




Synd bara att det är en önskan och att jag aldrig kommer att kunna köpa allt det här till mina syskon, men det var roligt att välja ut mina "önske-ge-bort-saker" i allafall n___n
















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar