Sidor

tisdag 29 november 2011

Bonusinlägg och bilder

Jag nämde att jag skulle ta några bilder på mina simmar, och några bilder blev det... tre för att vara exakt =__=
jag lyssnar aldrig på mig själv, haha, jag fick verkligen påminna mig själv att ta de här få bilderna x)

Men men, här bjuder jag på mina stiliga simmar:

Möt Perry Spökh (Lol på namnet, men jag valde det inte själv)

  Hans flickvän/fästmö Klara Megan, jag gillar faktiskt hennes rosa hårfärg, Och den röda lilla fågeln hon har på axeln var någon random fågel hon plockade upp från marken och ville "bli bän med" tokiga simmar :P
Synd bara att det glipar mellan axeln och fågeln med det här håret, men det är inget man tänker på när man spelar utan endast när man kollar på den här bilden.







Perry igen, med deras son Bart (verkligen orginellt, hade inget att göra med min Simpsons-mani ;P)
Och för att vara en "blyg" sim så bär den här mannen sällan mer kläder än ett par kalsonger n__n
Jag talar då om Perry :) ungen vet jag inte hur han kommer att bli ;)





Jag ska nog faktiskt lägga upp mina simmar på exchange senare, imorgon kanske, nu blir det en kopp te och någon film :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar