Sidor

lördag 5 november 2011

Födelsedag!

Som jag nämde igår, fyller min kära mamma år idag.

GRATTIS MAMMA! 


Mina syskon kommer över och grattar henne, så det kommer att vara fullt hus hela dagen förmodligen.
Lucas sov över igår till idag och var så vänlig och väckte mig först vid 04:43 nånting, men jag hade starkare vilja än honom och fick sova ut ända tills halv sju, vilken lycka.

Nu är päronen iväg och handlar så jag är själv med grabbarna från igår och det går väll sådär, jag ahde gärna lagt mig i sängen om jag hade någon möjlighet till det, men det har jag ofc inte :(
Man vet ju aldrig vad de tre kan hitta på.


Efter vi har firat mamma ska vi över till Fagersta och tända ljus hos Peter och gå i kyrkan, det är ju alla helgons dag idag och då brukar kyrkan bjuda in till någon minnesstunds aktigt och prästen säger namnen på de som avlidit under året som gått... och de som har någon närstående kan komma dit och ha en tyst minut eller liknande för att hedra den bortgångne.


Så nu ska jag iväg och göra annat, jag kanske uppdaterar senare idag vem vet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar