Sidor

tisdag 29 november 2011

Säsongspaus och stiliga simmar

Det är så himmla orättvist att "the walking dead" har tagit en säsongspaus... nu kommer jag gå omkring som en walker fram tills 12 februari "/
och som vanligt så hade dom världens cliffhanger (Seriöst vart är min delorean?) som tur är så har Madde säsong ett på blu ray så jag kan kolla på den när mina abstinens-besvär är för svåra ツ




Och jag läste på "TWD"-forum på imdb och där är det väldigt många som är missnöjda med första halvan av säsong två... hur kan de vara det? jag har älskat varje avsnitt av den, och jag har setat som klistrad framför skärmen och verkligen känt med Daryl, Carl, Rick och alla andra... kan det ha att göra med att jag inte riktigt ser på serien med "deras ögon" eftersom jag är svensk ser jag inte misstag som amerikanarna gör? jag vet inte, jag älskar serien iallafall, och jag har verkligen fallit för Daryl, hans karaktär har vuxit enormt från första säsongen, han är den självklara ledaren för mig ツ








Jo jag funderar på om jag ska försöka ta mer kort på mina simmar, jag gillar verkligen hur generna försvidare från min orginal-sim Robin Megan, jag borde kanske lägga upp några nya simmar på "the exchange" det var över ett år sen jag la upp någon sim, och alla dom borde uppdateras, men men...


I min legacy är jag nu inne på den femte (5!!) generationen och jag tror att den här unga simmen kommer att växa upp och bli extremt stilig, det är Mortimer Spökhs son (som han fick med en av mina övergivna simmar jag skapade innan jag började med legacyn) som är pappa till honom och mamma är såklart min fjärde generations-sim Klara ツ 
Det är nästan så att man måste se simmarna för att förstå hur otroligt vackra (haha psykvarning) de ärツ




Nu ska jag starta spelet och försöka ta lite kort, vi kanske hörs senare idag, men förmodligen blir det imorrn ツ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar