Sidor

fredag 18 november 2011

Intressant titel >_>

Jag känner att jag skulle vilja visa mina paint-verk på bloggen, men när jag kollade igenom dom insåg jag att det bara var jag som skulle förstå innebörden av bilderna, som tillexempelt en bild jag gjorde nångång runt studenten, disney-versioner av alla tjejerna i klassen, så ingen av dom kan jag lägga ut "/
Sen har jag en hel drös med olika versioner av Swen, och det kan bli lite långtråkigt att kolla på dom.
Och det största problemet jag har med dom är att det är så usel kvalitet på bilderna, då jag inte har orginalen kvar utan det här är kopier som jag hämtade ifrån min gamla bilddagbok, så för att kunna lägga in de bilderna måste jag göra om dom, och det har jag för tillfället ingen lust med att göra :P


Jag håller dock på med en bild, jag gör om orginalet och lägger till lite nya element, så som, Bodil och Venus.
tidigare i år gjorde jag en bild i paint som skulle föreställa familjens hundar, återigen i "disney" stil, men sen den gjordes har två nya hundar tillkommit och en har försvunnit så jag måste förnya den, eller förnya en kopia av den :)


Här är en liten preview av bilden, den är ganska så stor, även om det inte kanske syns :)
Det ska föreställa Setesh (En faraohund, av någon anledning har Disney ännu inte gjort en långfilm om faraohundar ;P) och Bodil :)



Det skulle ha blivit en längre post om jag inte vore så grymt hungrig och måste ner och börja med maten nu,
vi hörs sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar