Sidor

måndag 21 november 2011

Paint

Jag visade för några dagar sen en liten preview på en bild jag höll på med i paint, och nu är den väll ganska klar...
Borde lägga till en bakgrund och så, men det har jag aldrig tålamod till, men jag bjuder på denna skapelse iallafall :)

Som vanligt så klicka på den för att se den större :)
Den brun/röda hunden är en Faraohund vid namn Setesh, den lilla vita hunden på Setesh är Bodil, den vita hunden brevid de två är Bodils mamma Venus och de två är Dogo Argentinos, den lilla hunden med tofs är Emma, hon är en Lhasa Apso och brevid henne sitter stjärnan Swen och Swen är som alla vet en dvärgpinscher :)

Till bilden har jag haft referensbilder från bland annat 101 dalmatinerna, Oliver och gänget och Lady och Lufsen.
Jag har endast haft bilderna att gå efter men inte att rita av. varje hund är helt och hållet ritade av mig i paint (Det enda bildredigerings programmet jag är någolunda bra på ;P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar