Sidor

onsdag 16 november 2011

Tillbaka nu :)

Det var tur att jag inte skrev att vi hörs på söndag, då jag trodde att jag skulle komma hem... Jag kom hem tidigare idag, jag trodde att det var imorgon jag skulle vara barnvakt igen, men upptäckte ganska snart att så var inte fallet x)


Jag kom hem typ vid lunch idag och tänkte ta igen lite youtube prenumationer och gå igenom lite mail och med det gjort tänkte jag bara chilla, hade planerat att gå i säng tidigt (och den här gången lyssna på mig själv och inte starta sims) och sova ut imorgon så att jag var utvilad när Lill-Ernst dök upp. Men jag märkte att Bodil och Venus (som har varit på besök här då Madde jobbat eftermiddag) började bli väldigt uppspelta där nere och gick ner och kollade vad det var frågan om, och där stod Madde och Lucas mitt i hallen med två galna glada hundar hoppandes runt omkring dom.

Jag trodde först att hon bara var där för att hämta Venus, och jag tänkte fråga om det inte var smartare att hon lämnade Lucas redan idag, så slapp hon komma ut imorgon och lämna, men insåg att det var redan idag han skulle komma... har jag nämt att jag börjar bli senil? x) haha


Jag ska somsagt hoppa i säng tidigt och ska ner och duscha och göra mig redo för kvällen, men jag tänkte bara uppdatera att jag är hemma igen :)

Swen han sover redan, dock är bilden tagen för kanske snart ett år sen hemma hos syster, men han är för söt där han ligger med huvudet på kudden och täcket högt uppdraget n____n <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar