Sidor

söndag 20 november 2011

The sims

av någon anledning strejkar mitt sims "/
Jag kan starta spelet och spela i kanske en kvart (och den mesta tiden går åt att spara de få framsteg som görs) sen blir skärmen svart och det hoppar upp en ruta där det står "no signal" sen fungerar ingenting "/

Det stod på mts att man skulle ta bort de senaste CC man lagt till och radera några cache-filer och det har jag gjort till ingen nytta, ska kolla om det inte finns någon mod som kollar igenom alla mina CC så att det inte är någon äldre fil som spökar, vilket jag tror att det kan vara, och med äldre menar jag en ny tillagd fast den är skapad för ett tag sen.

Det är det värsta med CC att det är så lätt att bara slänga in lite nya grejer och sen glömmer man bort vad de heter som .package fil och vilken man ska ta bort, jag har försökt att organisera bland alla filer, men misstag händer och man missar någon fil.


Ska över till mts nu och kolla efter sagda mod, då jag är nästa helt säker på att jag sett en sån tidigare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar