Sidor

tisdag 8 november 2011

Korttrick :)

I Lördags när mamma fyllde år så spelade vi lite kort, och jag har nämt att jag gillar att lära mig nya korttrick, så jag skulle visa Madde ett nytt trick jag lärde mig för ett tag sen, det gick helt som planerat och hon hade ingen aning om hur jag gjorde det :)

Men det var faktiskt Madde som fick mig att börja lära mig korttrick, för när jag var yngre, då var det hon som hade ett trick som hon alltid gjorde: Slå ett kort igenom bordet.
Det är ett trick som jag alltid tyckte var häftigt, ett trick som jag alltid velat kunna, men en trollkarl berättar ju aldrig sina hemligheter heter det ju, så hon berättade det aldrig, och nu i lördags, när jag bad henne att visa mig det, så hade hon glömt hur man gjorde x) typiskt.

Jag har försökt att hitta det korttricket på internet, men det är ingen som förklarar tillräckligt bra.
Men jag försökte igen och hittade en vidoe som verkade lovande, så nu ska jag öva in det tricket och visa Madde imorrn när hon kommer och hämtar Lucas :)



som sagt så är Lucas här så inga längre inlägg förräns imorgon då han åker hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar