Sidor

måndag 19 september 2011

Ajje

Aj... :(

Jag har ingen aning om varför, men min arm gör jätteont, mitt på underarmen, känns som att jag slagit i den ashårt, typ lossat på armen och dunkat in den i bordet eller så...
Kan knappt använda den alls, och det är ju så typiskt att jag inte är ambidext (eller vad det heter, "dubbelhänt") person. Vore helt toppen om jag kunde använta vänster hand till mer än, vad jag nu använder vänsterhand till.. jo styra gubbarna i supernintendo spel ;)

Den gör inte ont hela tiden, bara när jag lyfter den, eller liksom böjer den uppåt. Om det fortsätter såhär får jag väll ringa farbror doktorn och be om hjälp.


Och det är så typiskt, jag som ville rita en bild på Fredde (Jag kan inte skriva Fredrik då det ser ut som jag menar Jennys karl) i samma "disney"-känsla. Nåväl, jag får väll göra något utan att använda högerhanden resten av kvällen. Toppen.

Jag började faktiskt på bilden inatt, jag som skulle gå och lägga mig tidigt kom i säng halv fyra imorse, dumma mig.
Här är en liten smygtitt på den.
haha en väldigt liten smygtitt, man ser ju inte ens att det ska föreställa nån. :P

Och mitt i natten insåg jag att till "mall" av Fredde använde jag Flynn Rider ifrån Trassel, till mig använde jag ju Rapunzel x) helt oavsiktligt också, det måste vara ödet Ü

Med "mall" menar jag att jag har bilden i bakgrunden och brevid den målar av den, haha hade jag hittat nån svartvit "fyll i färger" bild på Flynn hade jag kunnat tagit den, men det hade ju varit fusk.

fast jag vet inte om jag kommer att fortsätta med den här versionen av honom, jag har bara en testversion av photoshop och den går ut om nån dag, så jag får nog ta och rita i paint istället, men där är jag mer van och det kanske blir bättre i slutändan.

Nej nu värker min arm och jag tar och avslutar det här nu.
Håller tummarna att det är något bra på teve annars vet jag inte vad jag tar mig till "/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar