Sidor

tisdag 20 september 2011

Tidigt

Ett ruggigt tidigt inlägg idag.

Jag har inte gått och lagt mig ännu och funderar på att vara vaken ett litet tag till, anledningen till att jag är vaken är för att jag inte kunde hålla mig ifrån bilden jag höll på med.

Haha och ja min arm gör fortfarande ont, men jag blev klar med bilden, så jag ska inte klaga :)
Funderar på om jag ska skicka den till Fredde eller vad jag ska göra med den.
Kanske bara länkar till min blogg på hans hemsida, jag vet inte.

Återigen, jag är inte helt hundra procent nöjd med den, det är sällan jag blir det.
Haha och jag råkade rita dit mig också, fast jag tror att jag inte riktigt fick till den rätta längden på oss.
Jag är typ en tvärhand-hög, det är därför jag kallas Millameter, eller Camillameter, det är min bästa kompis som kom på det för länge sen... millimeter = väldigt kort millAmeter = väldigt kort Ü
Och jag tror att Fredde är rätt så lång, men wth det är mycket annat som inte heller stämmer.

Den blev rätt så gullig iallafall :)

Jag tror dock att någon som faktiskt kan photoshop skulle kunna göra den mycket bättre än mig, men jag är en noob, en stolt noob :P
Jag behöver inte kunna allt, jag gjorde mitt bästa och det är allt jag kan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar