Sidor

onsdag 21 september 2011

Jag funderade på en sak...

Idag vaknade jag vid 7 på morgoen och var pigg, men så tänkte jag att det kunde vara skönt att sova lite till, drog täket över huvudet och somnade om... varför är jag då trött när jag vaknar någon timme senare? :S
 Och nu efter frukosten, efter att jag varit ute med hundarna och efter jag gjort mig iordning är jag fortfarande trött. Det är konstigt.

En till sak som är konstig är besöken jag får ifrån en torrentsida (Eller jag tror att det är en torrentsida)
Det är kul att någon där ute i världen läser bloggen men jagh undrar vad det är för någon...

Borde jag skriva på engelska, för att "nå" en större läsarkrets?

Nästa inlägg blir på väldigt noobig engelska :D

Kanske tillochmed postar den senare idag, när jag piggnat till :P

Slänger in en bild bara för att fylla ut lite :P

Åh jag vill färga håret... skulle vilja ha en rödare ton, tror att det skulle öka grönheten i mina ögon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar