Sidor

fredag 16 september 2011

Jag har tagit mig tid att göra klart teckningen, Det började men att Madde fick en disney version av sig och Lucas, sen ville jag inte att Jenny skulle bli utanför så då gjorde jag en till henne, sen tänkte jag wth, jag gör en på alla systrar, så då fick jag rita mig också.
Sen satte jag ihop oss till en bild. Kanske gör jag även mina bröder också. Det är bara så svårt att göra disney-killar :D

På bilden är det Jenny och Alva, tillsammans med baby Pegasus, då Alva verkligen gillar hästar och jag ville ha något "äkta disney" med, dock är det ju jag som gjort pegasus, men han ska föreställa Pegasus och inte nån annan som Jenny och Alva :)

Sen har vi mig, jag tycker kanske inte att det blev sådär jättelikt. och jag ser lite ledsen ut, men mycket beror nog på för att jag sitter ensam, jag har ju ingen att sitta med "/
Jag tog Rapunzel som "mall" till mig men det tvivlar jag på att någon ser. haha.

Idag vaknade jag med en härlig förkylning, toppen, är det inte det ena så är det de andra >__<
Får kurera mig med dillchips och vitlöksdipp. Haha jag låter som jag är värsta ohälsosam, Kuckelemuck medicin vid mensvärk och chips med dipp vid förkylning x)
Jag lovar att jag äter hälsosammare än vad det verkar.
 Det är bara det att vitlök hjälper vid förkylningar och man vill inte bara sätta tänderna i en rå vitlöksklyfta heller.

Jag vet inte ens om jag kommer att äta chips, ska kanske stanna hos Jenny i helgen, om jag orkar, jag mår alltid som värst i början av en förkylning.

Ska gå och slänga på lite makeup så jag inte ser ut som att jag mår piss, måste ju kunna visa mig ute ;)
Och det där låter som att jag inte visar mig utan smink, vilket inte heller är sant, alltför ofta är jag sminklös, men det här är inte en sån dag.

Får se om jag stannar eller om jag kommer hem,.
Om jag stannar då uppdaterar jag bloggen på söndagkväll eller måndag, beroende på när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar