Sidor

söndag 25 september 2011

Lista

En liten lista om mig och mina udda sätta att vara :)


*Jag sätter klisterlappen ifrån äpplen underst på äpplet efter jag skjölt det och innan jag äter det.

*Jag kan glömma hur många trappsteg som det är kvar att gå i våran trapp som jag gått upp och ner i under kanske 15 års tid. Antingen tror jag att det är slut på trappsteg och ska gå ifrån trappen och slår i foten i det trappsteget jag glömde, eller så tror jag att det är ett ytterligare trappsteg och tar ett steg upp i luften. Det gäller både när jag går upp och ner :)

*Jag kan släcka lyset i trapphuset när jag ska gå upp, vilket betyder att jag går i mörkret. (Vi har en lampknapp nere i trappen och en uppe i trappen.)

*Jag har läst "Bimbo, nu tjänar vi lite till" (parodi på Bilbo, en hobbits äventyr) fler gånger än orginalet.

*Jag brukar rita varje dag på min "serie" som är en parodi på "Sagan om ringen". Den skrevs av mig och Jenny i början av gymnasiet :)

*Den första låten jag sätter igång när jag ska lyssna på musik på datorn är "The Wayfarer" av freddegredde.

*Den sista låten jag lyssnar på innan jag stänger av musiken är densamma :)

*Jag älskar doften av regn på asfalt.

*Jag har inte gjort något intressant idag därför gör jag en lista :)

*Jag tycker inte att Swen ser ut att vara 10 år ung :)

*Jag tycker att "Face/off" är en feel-good film. haha :P

*Jag grät när jag läste boken "Blaze" av Stephen King. (Jag är en överkänslig person)

*Jag vill verkligen möblera om men har ingen aning om hur jag vill ha det ommöblerat.

*Jag tänker sluta skriva nu, och gå och kolla på "Sex and the city"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar