Sidor

lördag 24 september 2011

Någon form av titel. :)

Jag känner inte alls för att skriva på engelska hela tiden, så nu blev det på svenska igen.

Jag tror att min trötthet dels har att göra med att jag jobbar så intensivt i intervaller, det kan vara fullt ös i en vecka sen ledig i några dagar för att bli fullt ös igen i en vecka, och så vidare...
Och dels kan jag även ha järnbríst, något som jag led av för 6 år sen.

Jag tog nämligen en liten tupplur i två timmar nyss och är ändå trött :(
Det blir nog tidigt i säng ikväll igen, så känns det nu iallafall.

Jag kollade på coastal scents hemsida och hittade lite roliga saker jag skulle vilja beställa, men väntar fortfaradne på lön, så det är bara lite fönster-shopping som gäller än så länge :)
Jag hittade ett make-up borste set, en ögonskuggepalett och en conceler palett och allt det skulle gå på 250 sek, helt otroligt. :D

Coastal scents är nog det märket som de allra flesta "make up-gurus" på youtube har någon gång använt sig utav så det verkar rätt så okej. :P


Det har typ tagit mig en halvtimme att skriva den här korta texten och jag har säkert en massa stavfel och annat men jag har ingen ork att rätta sånt :)

Vi hörs senare.



Oh and some off you maybe wanted this in English but, for now maybe I'll write sometimes in Swedish and the other times in English, if you want to read more from me in english, press the "English tab" I have under the different blogposts and there you see all my English blog post so far :)




*EDIT*
Just look at this t-shirt, I should really have one :)











You can buy one and many more here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar