Sidor

tisdag 13 september 2011

Disney och Swen

Nämen titta vem som skriver väldigt tidigt, istället för väldigt sent :P

Igår blev jag klar med "grejen" jag höll på mig (Har för mig att jag nämde nått om en grej jag gjorde :P)

Det var en "teckning" till Madde och jag skickade den till henne imorse och hon la ut den på facebook, det var många som tyckte den var fin, så jag tänkte jag kan ju visa den här.
Det är ju inte alla som har facebook (Jag tillexempelt), eller vet vem Madde är... Ingen vet ju knappt vem jag är.

(Klicka på den för att se den större)

Den ska föreställa Madde och Lucas, tillsammans med Swen (Dvärg pincher) och Venus (Dogo Argentino) och en random kanin. Kanien och fjärilarna la jag till för att ge den en mer "Disney-känsla" Då både Madde och Lucas är baserade på disney figurerna   (Baby)Tarzan och Aurora.
Visserligen är Venus modellerad efter Perdita (101 dalmatiner) och Swen efter Tito (Från Oliver och gänget) men de två la jag inte ner så mycket tid på, Swen gjorde jag faktiskt långt innan den här bilden i paint, därför ser han lite malplacerad ut.

jag kanske gör ett till inlägg senare idag, eller editerar det här, jag vet inte.
Oavsätt vad, så hörs vi senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar