Sidor

måndag 12 september 2011

Lill-Ernst

Jag tror minsann att jag skriver inlägg, senare och senare om dagarna :P

Men som sagt, jag ska försöka posta varje dag.

Idag slutade jag vara barnvakt och har tagit det lungt sen Lucas åkte hem, städade lite efter honom bara.
Vi brukar kalla honom för "Ernst" eller ibland "Lill-Ernst" då när han kommer hem hit så brukar han piffa till huset lite, det kan vara värmeljusstakar som ställs på andra ställen, förslagsvis på golvet (Testa det om ni känner er riktigt design-iga) Man an även ta ut värmeljusen ifrån metallhållaren och peta ut veken, och placera de färdiga konstverken i en skål, men ta ut frukten föst!

Inatt vaktade Swen oss, som han gör varje natt, jag berättar varför.
Jag hade i min lathet inte gått iväg med soppåsen ända till soptunnan utan bara ställt den utanför dörren och inatt (Går natt kanske det blir... natten till idag) kom det förmodligen en räv eller något annat "vild"djur och snodde soppåsen, men Swen stod på insidan av dörren och skällde, och skällde, och skällde. Tur att vi har honom.

Vilket påminner  mig om en av teckningarna jag gjort, jag brukar kladda ner Swens händelser när The sims 3 laddar eller nått annat laddar.


Det här är givetvis bara en kladd, jag vill gärna tro att jag faktiskt kan rita fint :)

Haha jag postar det här en timme innan dagen är slut, jag är för grym. (Grym som i cool, inte elak :P)


edit* Jag glömde ju helt att skriva att min underbara bror Emil beställde freddegredde's  skiva igår till mig.
Håller tummarna att jag får den snart :)

Och en till edit.. Should I write in english? I saw that I had one or two from USA visit my site and from some other country. Yes or No?
If there is someone out there who want me to write in english please tell me in the comment section :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar