Sidor

fredag 9 september 2011

Sjukling.

usch idag mår jag inte bra alls, men så kan det vara ibland när man är tjej.
Det är dagar som den här som man på allvar funderar på att byta kön >__<

Låg och halvsov när Madde skickade ett sms imorse vid 8 tiden, hade varit upp flera gånger inatt och varit på toa (Blä vem vill veta sånt =X) hon undrade om det var ok att hon lämnade Lucas tidigare, han ville verkligen träffa moster tydligen :P
Först vid halv tio kom dom och då hade jag skrapat mig upp ur sängen och hasat ner till köket, kokat en kopp te och sagt för mig själv "Kommer dom inte snart?" och det gjorde dom ju.

trots att det är "den tiden i månaden" nu så ska jag vara barnvakt åt Lucas (den här helgen också) och han kan vara som en näve loppor ibland, men oftast sköter han sig.
Förra helgen så skulle han till exempelt mata en docka med min foundation :P Tur att det inte var en dyr foundation, det hade blivit dyrt för Madde ;) nejdå, men hon ska ersätta den när hon kommer ihåg :)

Förde över en massa bilder från mobilen, vilket jag inte gör så ofta, hade en bild från förra vintern. Jag försökte ha den som bakgrund här, för jag tyckte den var så fin, men det vart bara kacka av alltihop, därför är det lilla Swen som pryder min bakgrund :)

Här är den:

Har tydligen som tema att ta ett foto på det trädet, hade nämligen tagit en bild på den häromdan bara, fast ifrån en annan vinkel.

Här har vi den:


Nu ska jag ta lite te och kura framför en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar